Jaunu viesnīcu atvēršanās Rīgā būtiskas izmaiņas tirgū neradīs, prognozēja "Viesnīcas Roma" vadītāja Linda Abu Meri.

Viņa teica, ka Rīgā topošās viesnīcas pārstāv dažādus segmentus, tāpēc to ienākšana tirgū būtiskas izmaiņas neradīs, jo katrai no tām būs savi klienti.

Abu Meri piebilda, ka arī blakus četrzvaigžņu "Viesnīcai Roma" topošā pieczvaigžņu viesnīca "Grand Hotel Kempinski RIGA" nekonkurēs ar "Viesnīcu Roma", jo ir dārgāka un pārstāv citu segmentu. Tā kā "Viesnīcai Roma" neietilpst nevienā no viesnīcu ķēdēm, tās priekšrocība ir piedāvāt klientiem personiskāku attieksmi salīdzinājumā ar ķēdes viesnīcām. "Pārsvarā orientējamies uz patstāvīgajiem viesiem un viesu grupām, kuri mums bijuši uzticīgi ilgus gadus. Domāju, kamēr cilvēkus viss apmierina vietā, kur viņi apmetas, tikmēr viņiem nav vajadzīgs meklēt citas alternatīvas," sacīja "Viesnīcas Roma" vadītāja.

Viņa arī atzīmēja, ka jaunatvērtajām viesnīcām būs jāizveido savs klientu loks un jāiegūst sava niša Rīgā, kas prasīs zināmu laiku. Taču kā ķēdes viesnīcām to priekšrocība ir jau iepriekš izveidojies klientu loks citās valstīs.

Šogad Rīgā durvis varētu vērt vēl apmēram četras viesnīcas, tostarp līdz šā gada beigām Rīgā plānots atvērt viesnīcu "Hilton Garden Inn". Tāpat plānā ir vēl vairāki projekti pēc 2017.gada, tajā skaitā norit "Wellton" zīmola piecu zvaigžņu viesnīcas celtniecība Vecrīgā.

Azerbaidžānas kompānija "Benkons" 2013.gadā par 9,24 miljoniem latu (13,1 miljonu eiro) iegādājās bijušo viesnīcu "Hotel de Rome". 2014.gada pavasarī viesnīca mainīja nosaukumu pret "Viesnīca Roma".