Igauņu viesnīcu CRM pakalpojumu sniedzējs GusetJoy ir parakstījis līgumu ar viesnīcu tīklu Mogotel, kas ir strauji augošs viesnīcu nozares uzņēmums Latvijā. Mogotel grupa kopumā pārvalda septiņas četrzvaigžņu viesnīcas Rīgā. Lai nodrošinātu iespēju Mogotel zīmolam turpināt uzlabot viesu uzturēšanās pieredzi, grupa ir parakstījusi sadarbības līgumu ar GuestJoy - inovatīvu kompāniju, kas piedāvā specializētu viesnīcu CRM sistēmu.
Sadarbības mērķis ir palielināt viesu apmierinātību ar apmešanos viesnīcā, vienlaikus palielinot arī viesnīcu ienākumus. Ar jauno rīku viesi var pasūtīt pakalpojumus un ziņot par īpašām prasībām tieši no savām mobilajām ierīcēm. Svarīgi, ka šis rīks ir pilnībā atbilstošs mūsdienu mobilās paaudzes prasībām.
Jeļena Stirna, Mogotel viesnīcu tīkla vadītāja ir apmierināta ar izveidojušos sadarbību un jau var uzsvērt ieguvumus no tās: "Mēs vienmēr meklējam iespējas un veidus, kā uzlabot savus pakalpojumus un viesu apmešanos mūsu viesnīcās padarīt patīkamāku. Kompānijas GuestJoy piedāvājums bija tieši mums nepieciešamais risinājums. Jau salīdzinoši īsā laika posmā mēs redzam būtisku pieaugumu papildus viesnīcu pakalpojumu pārdošanā. Labās atsauksmes un komentāri no mūsu viesiem ir apliecinājums, ka, ieviešot šo sistēmu, esam izdarījuši pareizo izvēli."
Alars Ulems, GuestJoy vadītājs atzīst: "Esam ārkārtīgi gandarīti, ka viesnīcu tīkls Mogotel nolēma ieviest GuestJoy viesnīcu CRM rīku. Mūsu risinājums piedāvā padziļinātu ieskatu, kas viesnīcām palīdz uzlabot savas darbības un pakalpojumus. Mēs veidojam nākotni, kur viesnīcu reģistratūras pārvietojas uz mobilo vidi. GuestJoy redz lielisku potenciālu Baltijas viesnīcu nozarē."
Pagājušajā gadā Latvijas viesnīcās apkalpoto viesu skaits ir palielinājies - saskaņā ar Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2015. gadā apmeklētāju skaits viesnīcās un viesu namos ir sasniedzis 1,8 miljonus, kas ir apmēram par 2 % vairāk nekā 2014. gadā.