Investējot 20 000 EUR, SIA "Latvijas Piens" zīmola "Trikāta" produktu grozu papildinājusi ar jaunu, inovatīvu produktu - proteīna dzērienu "ProCapsul" informēja kompānijas pārstāve Rita Voronkova.

Dzēriena recepti izstrādājuši "Latvijas Piena" tehnologi - no Latvijā ražotām izejvielām tapis proteīna dzēriens, kas tiek fasēts Vācijā, nodrošinot augstu produktu kvalitāti ar ilgu derīguma termiņu. Pievienotās komponentes - "Omega 3", kviešu dīgļu milti, pektīns, fosfors un kālijs - dzērienam nodrošina nepieciešamo uzturvērtību.

"Izvēloties produktam tikai visaugstākās kvalitātes izejvielas - "Latvijas Piena" ražotās siera sūkalas, kas ir augstvērtīgs proteīna avots un "Pure Food" džemus, kā arī saražoto dzērienu fasējot īpaši piemērotā aseptiskā iepakojumā, tapis proteīna dzēriens "ProCapsul". Tas satur 50% no proteīna dienas devas pieaugušajiem, 99% no "Omega 3" dienas devas, 28% no fosfora dienas devas, 14% no kālija dienas devas, tāpēc to var pielīdzināt pilnvērtīgai maltītei," norāda "Latvijas Piena" mārketinga un pārdošanas vadītāja Ramona Kalniņa.

Kopā ar sadarbības partneri Vācijā, kas tāpat kā "Latvijas Piens" ražošanas procesu veic atbilstoši starptautiskajai BRC sertifikācijai, izdevies sasniegt ilgāku produkta derīguma termiņu - 4 mēneši.

Kalniņa piebilda, ka darbs pie jaunu produktu izstrādes turpinās un tuvākajā nākotnē patērētāji saņems arī jaunus siera kategorijas produktus.

Viņa norāda, ka no septembra ar zīmolu "Trikāta" patērētājiem pieejami augstvērtīgi piena produkti - piens ar D vitamīnu un kefīrs ar bifidobaktērijām -, kas ražoti no Latvijas zemnieku saimniecībās saražotā piena. Šo produktu ražošanā izmantota Baltijas pārstrādātāju kapacitāte, sadarbojoties ar Igaunijas piena pārstrādātāju, bet ražošanā izmantots tikai Latvijas zemnieku saimniecībās saražotais piens.

2014.gadā "Latvijas Piens" sāka siera ražošanas paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktus ar augstāku pievienoto vērtību. "Latvijas Piens" aktīvi strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un eksporta palielināšanu. Kopumā "Latvijas Piens" produkciju realizē 11 valstīs, tostarp Skandināvija ir kļuvusi par "Latvijas Piena" nozīmīgāko reģionu siera eksportā. Uzņēmums eksportē 50% no saražotā siera. Vienlaicīgi tiek veikta jaunu eksporta tirgu izpēte.