Zīmola "Gutta" augļu un ogu smūtiju izveidē investēti 40 000 EUR, pavēstīja uzņēmumā "Orkla Foods Latvija", kurā apvienoti uzņēmumi "Spilva" un "Gutta".

Kompānijā informēja, ka ar zīmolu "Gutta" Latvijas tirgū šomēnes klajā laisti pieci jauni produkti smūtiju kategorijā, kuru ieviešanā investēti 40 000 EUR. Jaunais produkts ir 100% augļu un ogu smūtiji, kuriem nav pievienoti ne piena produkti, ne ūdens, ne cukurs vai citi saldinātāji.

"Smūtiju tirgus attīstību Latvijā apliecina gan cilvēku pieaugošā interese par veselīgiem un vitamīniem bagātiem dzērieniem, gan dažādu ražotāju piedāvājuma pieaugums smūtiju kategorijā. Vēl pirms dažiem gadiem šis segments nebija pazīstams un attīstījās ļoti lēni, bet tagad cilvēki to ir novērtējuši," sacīja "Orkla Foods Latvija" mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

BNS_logo.jpg