Mediju un reklāmas tirgus būtiskākie ietekmējošie faktori patlaban ir ekonomikas nenoteiktība un tehnoloģiju attīstība, pastāstīja mediju aģentūras SIA "Omnicom Media Group" izpilddirektors Kārlis Zembergs.

Zembergs piebilda, ka tehnoloģijas sniedz iespēju piedāvāt auditorijai nebijušu pieredzi, kam patērētāji piešķir aizvien lielāku vērtību. ""Shared economy" (dalīšanās ekonomikas) biznesa modeļi ("Taxify", "Airbnb" un citi) ir spilgts paraugs tam, kā zemā iedzīvotāju maksātspēja un tehnoloģijas pārkārto ierasto uzņēmējdarbības praksi. Komunikācijā pieaug "stand-out", mobilo un video formātu nozīme. Auditorijas pieprasījums pēc personificēta piedāvājuma maina komunikāciju, tajā skaitā reklāmdevējiem jārēķinās ar pieaugošu cilvēku interesēm neatbilstošu reklāmu bloķēšanu," sacīja Zambergs.

Viņš piebilda, ka "Omnicom Media Group" skatījumā šādos tirgus apstākļos risinājums ir mediju viedpirkšana un precīzākas atdeves no investīcijām ("return on investment" - ROI) instrumenti.

BNS_logo.jpg