Uzņēmums SIA "Clear Channel Latvia" pirmā interaktīvo reklāmas stendu izveidē Latvijā investējis 125 000 eiro, informēja "Clear Channel Latvia" izpilddirektors Jānis Puravs.

Projekts īstenots sadarbībā ar tirdzniecības centru "Domina Shopping", izveidojot arī 3D veikala interaktīvās kartes sistēmu centra apmeklētājiem. Pirmo digitālo stendu tīklu paredzēts izvietot aprīlī tirdzniecības centrā "Domina Shopping".

Līdz ar šo stendu izvietošanu "Clear Channel Latvia" savā reklāmas platformu tīklā iekļaus lielformāta digitālos reklāmas stendus, ar skārienjutīgajām tehnoloģijā balstītām interaktīvo risinājumu iespējām, uzsver Puravs.

Viņš skaidro, ka viena no interaktīvo ekrānu būtiskākajām priekšrocībām ir spēja piedāvāt reklāmu tiešsaistē, cilvēkam atrodoties ārpus mājas. Tas nozīmē dažādu interaktīvu, dinamisku, reaģējošu un personalizētu risinājumu piedāvāšanu pat ļoti specifiskām un nelielām patērētāju grupām īstajā vietā un laikā. Tirdzniecības centra veikaliem tas savukārt paver jaunas iespējas tiešsaistē ziņot par akcijas preču pieejamību, kā arī par kampaņu aktualitātēm noteiktā laika posmā un citiem operatīviem jaunumiem.

Digitālo ekrānu tīkls arī paredz attālinātu un dinamisku reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu, atzīmē Puravs, piebilstot, ka patlaban digitālo reklāmu platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē.

"Latvija gan šajā ziņā pagaidām ievērojami iepaliek. Piemēram, Igaunijā digitālo reklāmu platformu daļa no kopējā vides reklāmas tirgus apgrozījuma, kas ir apmēram desmit miljoni eiro, aizņem vismaz 15%," informē Puravs.

Kā viena no piemērotākajām digitālo ekrānu izvietošanas vidēm ir lielie iepirkšanās centri, kur cilvēki ne vien iepērkas un izmanto sadzīves pakalpojumus, bet arī izklaidējas, socializējas un vienkārši pavada brīvo laiku. Reklāmdevēji šo tendenci turpmāk varēs izmantot vēl efektīvāk, uzrunājot tirdzniecības centru auditoriju no digitālajiem reklāmas stendiem, kas piedāvās jaunas reklāmas iespējas ar kustīgo bilžu un animācijas izmantošanu, kā arī interaktīvās komunikācijas veidošanu ar patērētāju, prognozē Puravs.

Kā vēstīts, pagājušā gada vasarā "Domina Shopping" par 74,5 miljoniem eiro iegādājās nekustamo īpašumu fonds "EfTEN Kinnisvarafond II". Tirdzniecības centra platība pārsniedz 120 000 kvadrātmetru, un tas ir otrs Rīgā lielākais tirdzniecības centrs, kurā regulāri iepērkas ap 210 000 pircēju. Tirdzniecības centrā darbojas vairāk nekā 160 veikalu. 2015.gadā "Domina Shopping" apgrozījums bija 64,4 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt 2016.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

"Domina Shopping" tirdzniecības centra daļas rekonstrukcijā, kur iepriekš atradās pērn pavasarī slēgtais "Prisma" veikals, investējuši piecus miljonus eiro.

"Clear Channel Latvia" ir vides reklāmas uzņēmums, kas piedāvā reklāmdevējiem trīsskaldņa formas vides reklāmas līmējamo un gaismas stendu tīklu Rīgā, Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Clear Channel Latvia" apgrozījums 2015.gadā sasniedza 929 093 eiro. Uzņēmums 2015.gadā cieta zaudējumus 102 749 eiro apmērā. SIA "Clear Channel Latvia" dibināta 2001.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 28 457 eiro. "Clear Channel Latvia" pilnībā pieder Zviedrijā rēgistrētajai kompānijai "Clear Channel Baltics & Russia Aktiebolag".