SIA "Cido grupa" paplašinājusi zīmolu "Lielvārdes alus" ar jaunu tumšā alus šķirni - "Lielvārdes upeņu stauts", kura darīšanā tiek izmantotas Latvijā audzētas upenes, informēja uzņēmuma pārstāvji.

"Lielvārdes alus" jau vairāk nekā divus gadus veiksmīgi sadarbojies ar vietējiem zemniekiem tādu alus šķirņu radīšanā kā "Ķiršu kriek" un "Ķirbju eils", tāpat pērn arī sākta sadarbība ar "Latraps" par Latvijā ražota miežu iesala izmantošanu.

Kā informēja uzņēmums pārstāvis Ingemārs Dzenis, jaunā šķirne no Latvijā audzētām upenēm tapusi nelielā daudzumā - tās būs 10 000 pudeles, tā versija atšķiras no citiem aliem ar dzidro nokrāsu, svaigu upeņu aromātu, stingrajām putām un īpašu garšu.

"Sadarbība ar vietējiem ogu un citu izejvielu audzētājiem kļuvusi par mūsu alus tradīciju un vērtību. Radot jauno upeņu alu, izdevies iegūt sabalansētu tumšo alu, vienlaikus saglabājot upeņu garšu un aromātu," sacīja Dzenis.

Viņš arī norādīja, ka "Lielvārdes alus" iemantojis arī starptautisku tiesnešu ievērību, industrijas izstādēs un konkursos saņemot vairākas balvas - divas zvaigznes "Superior Taste Award" konkursā un trīs sudraba un vienu zelta medaļu "Baltic Beer Star 2016" sacensībās.

"Lielvārdes alus" darīšana tika sākta 2014.gadā ar šķirnēm "Lielvārdes gaišais", "Lielvārdes tumšais", "Lielvārdes kviešu", kuras vēlāk papildināja "Lielvārdes beļģu dubbel", "Lielvārdes ķiršu kriek", "Ozolu nefiltrētais" un "Lielvārdes Citra".

"Lielvārdes alu" ražo Liepājā "Lāčplēša alus darītavā", kurā kopš 2008.gada ieguldīti vairāk nekā trīs miljoni eiro ar mērķi paaugstināt produktu kvalitāti un alus darītavas kapacitāti.

Pēc uzņēmuma aplēsēm, kopējā "Cido grupas" alus tirgus daļa patlaban ir aptuveni 22%, galvenokārt pateicoties zīmoliem ''Lāčplēsis", kam ir 10,4% tirgus daļa, un "Līvu" - 11,6% tirgus daļa.

BNS_logo.jpg