Baltija japāņu tūrisma tirgū kļūst arvien pieprasītāka, sacīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava.

LIAA Tūrisma departamentā informēja, ka trīs Baltijas valstis ar kopīgu stendu šogad no 23. līdz 25.septembrim Tokijā piedalījās tūrisma izstādē "JATA Tourism Expo Japan", kas ir kļuvusi par tradīciju un kuras uzturēšanā un attīstībā liels nopelns ir LIAA mārketinga partnerim Japānā, uzņēmumam "Foresight Marketing", kura vadība labi pazīst lielāko Japānas tūrisma firmu vadītājus.

"Mūsu stendu apmeklēja augsta līmeņa speciālisti, ar kuriem sarunas noritēja patiesā ieinteresētībā. Jau nākamnedēļ Latvijā ieradīsies 30 tūrisma firmu pārstāvji no Japānas uz baltiešu gadskārtējo nozīmīgāko profesionālo sarīkojumu "Baltic Connecting" un iesāktais darbs tiks turpināts. Baltija japāņu tūrisma tirgū kļūst arvien pieprasītāka," sacīja LIAA Tūrisma departamenta direktore, piebilstot, ka šogad Baltijas valstu stends "JATA Tourism Expo Japan" izstādē bija lielāks nekā iepriekšējos gados un arī dalībnieku skaits bija kuplāks.

LIAA Tūrisma departamentā pastāstīja, ka šogad Latviju izstādē pārstāvēja speciālisti no tūrisma firmas "Baltijas ceļojumu grupa", "Latvia Tours", "Estravel Latvija" un lauku tūrisma asociācijas "Lauku ceļotājs".

Tūrisma firmas "Estravel Latvija" direktore Anta Jokste pastāstīja, ka izstādi apmeklēja plaša sabiedrība un apmeklētāji uzdeva konkrētus jautājumus, piemēram, par jauniem tūrisma produktiem un vietām, kas jāapskata. "Japāņus ļoti interesē eko tūrisms, ar lielu interesi viņi aplūkoja, piemēram, konfekšu fabrikas "Laima" bukletu. Apskatīt, pagaršot, pamēģināt izdarīt pašiem - japāņus tas ļoti saista," sacīja Jokste.

Arī lauku tūrisma asociācijas "Lauku ceļotājs" vadītāja Asnāte Ziemele norādīja, ka asociācija saskata perspektīvu Japānas tirgū. "Jau iepriekš esam strādājuši Japānas tirgū, taču tagad strādāsim vēl aktīvāk. Mums ir trīsarpus gadu ilgs baltiešu un Somijas dienvidu reģiona lauku tūrisma asociāciju kopīgs Eiropas Savienības projekts, kas ne tikai dos iespēju veikt nozīmīgas mārketinga aktivitātes Japānas tirgū, bet arī ļaus veikt šā tirgus izpēti un gatavot īpašus produktus japāņiem," teica Ziemele.

BNS_logo.jpg