Zīmola "Ādažu čipsi" ražotāja SIA "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "Latfood") paplašinājusi sāļo uzkodu segmentu, sākot ražot pilngraudu kraukšķus, informēja uzņēmuma zīmola vadītāja Aija Novicka.

"Pirms produkta izstrādes veicām aptauju iedzīvotāju vidū, kuras rezultāti apstiprināja, ka 65% čipsu patērētāju labprāt iegādātu veselīgākas sāļās uzkodas, ja tādas būtu pieejamas tirgū," atzina uzņēmuma pārstāve.

Jaunie pilngraudu kraukšķi gatavoti augstvērtīgā saulespuķu eļļā no 70% pilngraudu miltiem, kas malti no nepārstrādātiem kviešu, auzu un miežu graudiem. Graudu pārstrādes procesā no grauda netiek atdalīts dīglis un klijas, kas ir bagātīgs šķiedrvielu avots, tādējādi radot augstu produkta uzturvērtību.

Patlaban "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" ar zīmolu "Ādažu čipsi" ieņem vairāk nekā 48% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar zīmolu "Taffel" tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Skandināviju, ASV, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Saskaņā ar "Firmas.lv" datiem "Latfood" apgrozījums 2015.gadā bija 16,69 miljoni eiro salīdzinājumā ar 17,39 miljoniem iepriekšējā gadā, bet zaudējumi - 656 556 eiro salīdzinājumā ar 960 831 eiro peļņu 2014.gadā.

BNS_logo.jpg