Visiem Latvijā reģistrētiem uzņēmumiem tiek noteikts obligāts pienākums attaisnojuma dokumentu noformēt kā strukturēto e-rēķinu no 2026.gada – to paredz sagatavotie grozījumi Grāmatvedības likumā. Savukārt pārejas noteikumi nosaka, ka jau no 2025. gada 1. janvāra rēķinu aprite starp uzņēmumiem un budžeta iestādēm notiks, izmantojot tikai e-rēķinus. Kādas prasības ir plānotas? Kā e-rēķinus praktiski ieviest uzņēmumā? Abonē iSemināru un uzzini aktuālāko informāciju no Finanšu Ministrijas pārstāves Olgas Bogdanovas un finanšu konsultantes Ingas Pumpures.
1. daļa. Plānotās izmaiņas normatīvajos aktos, lai ieviestu e-rēķinus. SKATIES BEZ MAKSAS (Ieraksta ilgums – 01:05:00):
Lektore: Olga Bogdanova, Finanšu ministrijas valsts sekretāres vietniece nodokļu administrēšanas un ēnu ekonomikas ierobežošanas jautājumos
2.daļa. E-rēķinu praktiskā ieviešana grāmatvedībā. ABONĒ UN SKATIES 12 MĒNEŠUS (Ieraksta ilgums – 02:40:00):
Lektore: Inga Pumpure, finanšu konsultante, grāmatvede, lektore grāmatvedības un nodokļu jomā, profesionāls koučs, mentore
Plašāk par e-rēķiniem un to praktisko ieviešanu runāsim arī mūsu ikgadējā izstādē-forumā "Uzņēmuma elektronizācija 2024", kas norisināsies 17.septembrī.
PIESAKIES! https://www.e-izstade.lv