Lūgums sniegt skaidrojumu, kā rīkoties izpildītājam, ja trīs reizes ir sniegts nodevums par sniegto pakalpojumu pasūtītājam, kurš divas reizes iesniedzis pretenziju par trūkumiem. Katru reizi bija pavisam citas pretenzijas. Visi trūkumi tika novērsti. Iesniegts jau ceturtais nodevums (ziņojums), bet atkal izteiktas pretenzijas – ziņojumā jāmaina attēliem krāsa. Katru reizi pretenzijas ir pavisam par citiem jautājumiem. Pieņemšanas process ilgst jau turpat divus mēnešus. Līgumā specifiski jautājumi nav noteikti, kā tikai “pasūtītājam ir tiesības 10 dienu laikā izskatīt nodevumu”. Tā ir valsts iestāde. Līguma izpilde kopumā norit jau astoņus mēnešus, mums ir iesaldēta nauda, avansa maksājumi nebija veikti. Vai pakalpojuma pieņemšanas process var ilgt bezgalīgi?